-
PtSty152021
-
PtSty152021Szanowni Państwo,w imieniu Fundacji na rzecz promocji nauki i rozwoju TYGIEL serdecznie zapraszamy do udziału w Konferencji poświęconej problemom zdrowia człowieka. Gośćmi Honorowymi Konferencji będą:
- Prof. dr hab. Grzegorz Węgrzyn (Uniwersytet Gdański)
Tytuł wystąpienia: Choroby neurodegeneracyjne – problemy i potencjalne możliwości terapeutyczne - Prof. dr hab. n. med. Teresa Kulik, Dr hab. n. o zdr. Anna Pacian (Uniwersytet Medyczny w Lublinie)
Tytuł wystąpienia: Globalne zarządzanie zdrowiem - Prof. dr hab. n. med. Małgorzata Mrugacz (Uniwersytet Medyczny w Białymstoku)
Tytuł wystąpienia: Pandemia krótkowzroczności – wyzwania i rozwiązania - Dr hab. n. med. Joanna Bartosińska (Uniwersytet Medyczny w Lublinie)
Tytuł wystąpienia: Czerniak – aktualny problem medyczny i społeczny
II Ogólnopolska Konferencja Naukowa “Problemy zdrowia człowieka – przyczyny, stan obecny, sposoby na przyszłość" odbędzie się online 29 stycznia 2021 roku.Podczas Konferencji zostaną poruszone zagadnienia z zakresu aktualnych zagrożeń zdrowotnych, wynikających z rozwoju współczesnych chorób cywilizacyjnych, a także czynników ryzyka, zasad profilaktyki oraz skłonności społeczeństwa. Zapraszamy Państwa do udziału w Konferencji Naukowej, podczas której będzie możliwa kompleksowa dyskusja nad obecnymi problemami zdrowia dostrzeganymi przez specjalistów.Rejestracja uczestnictwa w Konferencji trwa do 21 stycznia 2021 roku. Szczegółowe informacje oraz formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie internetowej: http://fundacja-tygiel.pl/problemy-zdrowia-czlowieka/ - Prof. dr hab. Grzegorz Węgrzyn (Uniwersytet Gdański)
-
CzSty142021
Informujemy, iż w dniu 14 stycznia 2021 roku zostały wypłacone:
- zapomogi (kompletne wnioski złożone pomiędzy 1-13 stycznia 2021 roku)
- stypendia socjalne
- stypendia dla niepełnosprawnychStypendia rektora będą wypłacone częściowo w dniu 15 stycznia 2021 roku (w wysokości dostępnych środków na rachunku stypendialnym uczelni, a pozostała część zostanie wypłacona po otrzymaniu dotacji na miesiąc styczeń 2021 z Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego).
kanclerz WSM
Aleksander Pękała -
SoSty092021
Szanowni Studenci,
zapraszamy do udziału w wykładzie on-line pod tytułem Choroby zakaźne - COVID 19, który odbędzie się:15 stycznia 2021 (piątek) godz. 15.00-15.45 cz. I [LINK dla I roku] [LINK dla II roku]
22 stycznia 2021 (piątek) godz. 15.00-15.45 cz. IIProwadzący: mgr biotechnologii Łukasz Pogorzelec
Herbapol Wrocław S.A
Linki do wykładu zostaną podane na platformie. -
PnSty042021
PEŁNOMOCNIK DS. STUDENTÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH WSM W LEGNICY
mgr Aleksander Pękała
godziny przyjęć studentów: sobota 11.00-13.00 pok. nr 102
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel. 76 8549933 -
PnSty042021
-
ŚrGru162020
Szanowni Studenci,
informujemy, iż w dniu 16 grudnia 2020 roku, zostały wypłacone wszystkie stypendia i zapomogi przyznane w miesiącu grudzień 2020.
Przewidywana data księgowania przelewów na kontach studentów to 17 grudzień 2020 po godz. 15.30Kanclerz WSM
Aleksander Pękała -
CzLis262020
Uprzejmie informujemy studentów drugiego, iż podczas zjazdu w dniach 27-29 listopada 2020 r. nastąpiły drobne zmiany w harmonogramach zajęć, spowodowane epidemią covid. Za zmiany serdecznie przepraszamy i prosimy o wyrozumiałość. Szczegółowy harmonogram dostępny jest tutaj
-
PtLis202020
Szanowni Studenci.
Nastąpiła zmiana w planie zajęć w dniach 21-22 listopada 2020 r. W sobotę grupa I nie będzie miała zajęć z języka angielskiego o godz. 8.15 z mgr Reginą Rawską - zajęcia odbyły się na poprzednim zjeździe.
Z kolei w niedzielę zajęcia grupy VI z języka angielskiego z mgr Rawską odbędą się o godzinie 8.15, zgodnie z wcześniejszym planem.
Za zmiany przepraszamy.
-
PtLis202020
Szanowni Studenci, z przykrością informujemy, iż w związku z sytuacją epidemiologiczną nastąpiły zmiany w harmonogramie zajęć zaplanowanych w dniach 20-22 listopada 2020 r. Część zajęć musiała zostać odwołana i odbędzie się w innym terminie. Szczegółowe harmogranmy zajęć dla poszczególnych grup znajdują się poniżej:
[ROK I] Grupa I [ROK I] Grupa II [ROK I] Grupa III [ROK I] Grupa IV [ROK I] Grupa V [ROK I] Grupa VI [ROK I] Grupa VII -
PnLis162020Szanowni studenci,Informujemy, iż w dniu 16 listopada 2020 toku, zostały wypłacone wszyskie stypendia i zapomogi przyznane w miesiącu październik i listopad 2020.Przewidywana data księgowania przelewów na kontach studentów to 16 listopad po godz. 18.30Stypendia w semestrze zimowym 2020/2021 kształtują się następująco:Stypendium socjalne:- dochód na członka rodzny 401- 600 zł - stypendium socjlane 1 400 zł / miesiąc- dochód na członka rodziny 601-999 zł - stypendium socjalne 1 200 zł / miesiącStypendium dla niepełnosprawnych:- stopień lekki - 500 zł/ miesiac- stopień umiarkowany - 700 zł / miesiącStypendium rektora:średnia powyżej 4,90 - 800 zł / miesiącśrednia 4,80-4,90- 700 zł / miesiącśrednia 4,75-4,79 - 600 zł / miesiącśrednia 4,71-4,74 - 500 zł / miesiącśrednia 4,68- 4,70 - 400 zł / miesiącZapomogi:Uczelnia ustaliła następujące zasady przyznawania zapomóg z tytułu zachorowań na COVID-19.- zaświadczenie o pozytywnym wyniku testu na COVID19 - 500 zł- rekompesata z wydatów poniesionych na leki i opiekę medyczną 100%- rekompensata z tytułu utracongo wynagrodzenia - 30% utraconej kwotyŁącznie - nie więcej niz 2400 zł/miesiąc (kwot ustalona ustawowo)Jednocześnie informujemy, iż uczelnia posiada środki finansowe przyznane przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego na wypłatę zapomóg z tytułu COVID-19 jak i innych zdarzeń losowych (inne choroby, śmierć osób bliskich) do końca roku w wysokości 24 000 zł.kanclerz WSMAleksander Pękała
-
SoLis142020
Szanowni Studenci,
na Platformie Zdalnej Edukacji znajduje się kurs o nazwie "POMOC MOODLE - studenci". W tym kursie znajduje się formularz, w którym można zgłaszać problemy lub pytania o działanie platformy.
Dla osób, które nie zalogowały się jeszcze do nowej platformy, przygotowana została krótka instrukcja "Logowanie do platformy zdalnej edukacji".
UWAGA! Od kolejnego zjazdu (tj. 20-22 listopada 2020 r.) będzie dostępna tylko nowa platforma.
Poniżej znajdują się skróty do ważnych kursów na nowej platformie:
[II ROK] Linki do zajęć online
-
PtLis132020
Szanowni Studenci,
informujemy o zmianach w planie zajęć na zjazd 13-15.11.2020.PIĄTEK (13.11.2020)
II ROK:
18:30 - 20:45 - Choroby układu krążenia, dr Stachowiak (zamiast Opieka zdrow. i promocja zdrowia)
Pozostałe zajęcia odbywają się według planu podanego wcześniej.
Za zmiany przepraszamy. -
PtLis132020Szanowni Studenci,informujemy, iż od dnia 12 listopada 2020 roku zostały wykupione nowe, dodatkowe licencje na dostęp do publikacji w wersji elektronicznej dla studentów Wyższej Szkoły Medycznej w Legnicy w bazie PWN. Aktualny wykaz dostępnych publikacji znajduje się w pliku PDF poniżej.
Wykaz publikacji -
PtLis062020
Szanowni Studenci,
nieustannie staramy się podwyższać jakość kontaktu między Studentami a pracownikami Uczelni. W związku z tym, pragniemy zaprezentować nową platformę zdalnej edukacji. Poniżej znajduje się krótka instrukcja pierwszego logowania.
1. Wejdź na stronę www.wsmlegnica.pl
2. Z zakładki Dla Studenta , wybierz pozycję Portal Zdalnej Edukacji (nowy)
3. Wprowadź dane logowania *
4. Kliknij ZALOGUJ SIĘ
5. Pojawi się polityka prywatności platformy Moodle, przewiń w dół i wciśnij przycisk
Dalej
6. Pojawi się polityka cookies platformy Moodle, przewiń w dół i wciśnij przycisk Dalej
7. Zaznacz “ptaszkiem” dwie zgody (polityka prywatności i cookies) i wciśnij przycisk
Dalej
8. Pojawi się Kokpit, na którym będą widoczne kursy.* DANE LOGOWANIA
I ROK
Dane logowania są takie same, jakie były wysyłane przy zakładaniu kont do starej platformy.
II ROK
Nazwa użytkownika to pierwsze trzy litery imienia i pierwsze trzy litery nazwiska (bez polskich znaków), rozdzielone kropką. Hasło to numer albumu z dopiskiem ‘wsm ’.
Przykład: Małgorzata Karzmies, nr albumu 5893
nazwa użytkownika: mal.kar
hasło: 5893wsm
UWAGA! Jeżeli nazwa użytkownika jest niepoprawna, proszę dodać do nazwy cyfrę ‘ 1 ’.
Przykład: mal.kar1
-
PtLis062020
Szanowni Studenci,
informujemy o zmianach w planie zajęć na zjazd 06-08.11.2020.SOBOTA (7.11.2020)
gr. I
13.15-15.30 Wielokulturowość (zamiast Zarządzanie w pielęgniarstwie - zajęcia przeniesione na inny termin)gr. II
16.30-18.45 Farmakologia (zamiast Zarządzanie w pielęgniarstwie - zajęcia przeniesione na inny termin)gr. III
13.15-15.30 Farmakologia, mgr M. Krzemień (zamiast Praktyki piel. opartej na dowodach)
10.45-13:00 Zarządzanie w pielęgniarstwie - zajęcia przeniesione na inny terminNIEDZIELA (8.11.2020)
gr. I
08:15-10:30 Język angielski, mgr. R. Rawska (zamiast Farmakologii)gr. III
08:15-10:30 Edukacja chorych dzieci i ich rodziców, dr Sochocka (zamiast Farmakologii)Pozostałe zajęcia odbywają się według planu podanego wcześniej. Zajęcia z Zarządzania w pielęgniarstwie zostają przeniesione na inny, dogodny termin.
Za zmiany przepraszamy. -
CzLis052020
Uprzejmie informujemy studentów, iż materiały z zajęć zdalnych sukcesywnie zamieszczamy w portalu zdalnej edukacji. Materiały zamieszczamy możliwie jak najszybciej, zwykle w czasie nie dłuższym niż 14 dni od terminu zajęć. Czasami z przyczyn niezależnych od Uczelni, mogą wystąpić drobne opóźnienia, prosimy wtedy o wyrozumiałość (opóźnienia mogą wynikać np. z choroby lub epidemii COVID-19).
Jednocześnie informujemy, iż uruchomiliśmy dla Państwa nowy, lepszy portal zdalnej edukacji, w którym są już zamieszczone materiały dydaktyczne. Szczegółowe zasady logowania oraz instrukcje zostaną zamieszczone w kolejnym ogłoszeniu.
-
ŚrPaź282020
-
SoPaź242020
Szanowni Studenci,
poniżej znajduje się terminarz konsultacji dla studentów w semestrze zimowym w roku akademickim 2020/2021.
Konsultacje odbywać się będą na terenie Uczelni, on-line i/lub telefonicznie. Studenci, którzy będą planować konsultację na terenie Uczelni proszeni są o wcześniejsze poinformowanie wykładowcy o tym fakcie.
Terminarz konsultacji
-
SoPaź242020
Szanowni Studenci,
Informujemy, iż uczelnia posiada środki finansowe w formie funduszu sojalno-zapomogowego (z ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego) na wypłatę zapomóg w maksymalnej jednorazowej wysokości 2400 zł z tytułu zdarzeń losowych w roku 2020. Takim zdarzeniem jest zachorowanie na COVID-19.
Z racji wysokiej dynamiki dziennej (20%) zależy nam na efektywnym podziale dostępnej puli dla wszystkich chorujących studentów (również tych, którzy zachorują w grudniu 2020). Osoby, które mają pozytywny wynik testu na COVID-19, bardzo prosimy o niewzłoczne złożenie wniosku o przyznanie zapomogi do dziekanatu uczelni i załączenie skanu pozytywnego wyniku testu.
Bardzo pomoże nam to w planowaniu wydatków do końca roku kalendarzowego 2020.Kanclerz WSM
Aleksander Pękała -
PtPaź232020
Uprzejmie informujemy studentów, iż linki do zajęć zdalnych są już dostępne w platformie zdalenj edukacji.
-
WtPaź132020
Szanowni Studenci, w dniu 16.10.2020 roku, o godzinie 15:30 odbędzie się obowiązkowe szkolenie BHP ONLINE dla studentów I roku.
W tygodniu (19-23.10), na platformie zdalnej edukacji zostanie umieszczony test, którego poprawne wypełnienie i zaliczenie będzie potwierdzało odbycie szkolenia.
-
PtPaź092020
Szanowni Państwo,
Wyższa Szkoła Medyczna nieustannie się rozwija i dąży do poszerzenia oferty edukacyjnej tak aby zagwarantować studentom i absolwentom możliwość ciągłego rozwoju. Chcielibyśmy poznać Państwa opinie na temat proponowanych kursów i szkoleń. Zależy Nam aby edukacja przebiegała w najkorzystniejszych dla Państwa warunkach.W poniższym linku znajduje się krótka ankieta, która pomoże Nam lepiej poznać Państwa potrzeby. Dziękujemy za Wasze opinie!
-
NPaź042020
dr Ryszard Pękała, prof. WSM, JM Rektor Wyższej Szkoły Medycznej w Legnicy poszukuje kandydatów wśród studentów studiów drugiego stopnia na kierunku Pielęgniarstwo chętnych do pisania pracy dyplomowej na temat "Telemedycyna. Praca pielęgniarki na odległość. Potrzeby i możliwości".
-
ŚrWrz302020
Szanowni Studenci roku drugiego,
wybraliście Państwo przedmiot do wyboru: Zaawansowane zabiegi resuscytacyjne lub Metody naturalne w opiece holistycznej.
W związku z tym bardzo proszę o wpisywanie się do grup na zajęcia.
Z przedmiotu Metody naturalne w opiece holistycznej utworzono dwie grupy ćwiczeniowe, z przedmiotu
Zaawansowane zabiegi resuscytacyjne - cztery grupy ćwiczeniowe.UWAGA - są to nowe grupy ćwiczeniowe stworzone tylko do tych dwóch przedmiotów.
Metody naturalne w opiece holistycznej:- https://forms.gle/y76fsqtobYc7GAuM7 (gr. 1)
- https://forms.gle/zUreiGBBHADDMvW18 (gr. 2)
Zaawansowane zabiegi resuscytacyjne:- https://forms.gle/RG95g5hMpK5zWccH7 (gr. 1)
- https://forms.gle/MhAQifcdy7gCHBWb8 (gr. 2)
- https://forms.gle/67Z8rvqJZzrRGuBP7 (gr. 3)
- https://forms.gle/BwnA4q8ydPbaGFxY6 (gr. 4) -
ŚrWrz302020
Zgodnie z rozwiązaniami wprowadzonymi w kwietniu, w związku z sytuacją epidemiologiczną w kraju, legitymacje studenckie są ważne, bez konieczności potwierdzania ich ważności w okresie ograniczenia lub zawieszenia funkcjonowania uczelni oraz przez 60 dni po zakończeniu tego okresu.
Ograniczenie funkcjonowania uczelni trwa do 30 września 2020 r. Termin ten wynika z przepisów prawa powszechnie obowiązującego. Zgodnie z § 1 rozporządzenia z 21 maja 2020 r. funkcjonowanie uczelni nadzorowanych przez ministra właściwego do spraw szkolnictwa wyższego i nauki zostało ograniczone na obszarze kraju do 30 września 2020 r. Analogiczne rozporządzenia zostały również wydane przez pozostałych ministrów nadzorujących uczelnie.
Tym samym okres 60 dni upływa 29 listopada. -
ŚrWrz302020
- INFORMACJA
-
UWAGA! Harmonogramy na dalsze zjazdy pojawią się wkrótce, prosimy o cierpliwość.
Plany zajęć z poprzednich zjazdów znajdują się - TUTAJ.
- TERMINARZ
-
Terminarz zajęć semestr zimowy Terminarz zajęć semestr letni - I ROK
-
[ZJAZD nr 12] 18-20 grudnia 2020 r.
[ROK I] Grupa 1 [ROK I] Grupa 2 [ROK I] Grupa 3 [ROK I] Grupa 4 [ROK I] Grupa 5 [ROK I] Grupa 6 [ROK I] Grupa 7 [ZJAZD nr 13] 8-10 stycznia 2021 r.
[ROK I] Grupa 1 [ROK I] Grupa 2 [ROK I] Grupa 3 [ROK I] Grupa 4 [ROK I] Grupa 5 [ROK I] Grupa 6 [ROK I] Grupa 7 [ZJAZD nr 14] 15-17 stycznia 2021 r.
[ROK I] Grupa 1 [ROK I] Grupa 2 [ROK I] Grupa 3 [ROK I] Grupa 4 [ROK I] Grupa 5 [ROK I] Grupa 6 [ROK I] Grupa 7 [ZJAZD nr 16] 29-31 stycznia 2021 r.
[ROK I] Grupa 1 [ROK I] Grupa 2 [ROK I] Grupa 3 [ROK I] Grupa 4 [ROK I] Grupa 5 [ROK I] Grupa 6 [ROK I] Grupa 7 [ZJAZD nr 18] 12-14 lutego 2021 r.
[ROK I] Grupa 1 [ROK I] Grupa 2 [ROK I] Grupa 3 [ROK I] Grupa 4 [ROK I] Grupa 5 [ROK I] Grupa 6 [ROK I] Grupa 7 - II ROK
-
[ZJAZD nr 13] 8-10 stycznia 2021 r.
[ROK II] Grupa 1a [ROK II] Grupa 1b [ROK II] Grupa 1c [ROK II] Grupa 1d [ROK II] Grupa 2a [ROK II] Grupa 2b [ZJAZD nr 15] 22-24 stycznia 2021 r.
[ROK II] Grupa 1a [ROK II] Grupa 1b [ROK II] Grupa 1c [ROK II] Grupa 1d [ROK II] Grupa 2a [ROK II] Grupa 2b [ZJAZD nr 16] 29-31 stycznia 2021 r.
[ROK II] Grupa 1a [ROK II] Grupa 1b [ROK II] Grupa 1c [ROK II] Grupa 1d [ROK II] Grupa 2a [ROK II] Grupa 2b [ZJAZD nr 17] 5-7 lutego 2021 r.
[ROK II] Grupa 1a [ROK II] Grupa 1b [ROK II] Grupa 1c [ROK II] Grupa 1d [ROK II] Grupa 2a [ROK II] Grupa 2b [ZJAZD nr 18] 12-14 lutego 2021 r.
[ROK II] Grupa 1a [ROK II] Grupa 1b [ROK II] Grupa 1c [ROK II] Grupa 1d [ROK II] Grupa 2a [ROK II] Grupa 2b [ZJAZD nr 19] 19-21 lutego 2021 r.
[ROK II] Grupa 1a [ROK II] Grupa 1b [ROK II] Grupa 1c [ROK II] Grupa 1d [ROK II] Grupa 2a [ROK II] Grupa 2b
-
WtWrz292020
Uprzejmie informujemy Studentów, iż w dniu jutrzejszym tj. 30-09-2020 r., w godzinach porannych, zostaną zamieszczone szczegółowe harmonogramy zajęć dla zjazdów odbywających się w październiku 2020 r. Za opóźnienie przepraszamy. Prosimy o wyrozumiałość.
-
WtWrz292020
-
PtWrz252020
Szanowni Państwo,
zachęcamy do zapoznania się z życzeniami dla Wspólnoty Akademickiej z okazji inauguracji roku akademickiego 2020/2021.
-
CzWrz242020
ZOOM – INSTRUKCJA DLA STUDENTA
Aby dołączyć do spotkania organizowanego za pośrednictwem programu ZOOM, zainstaluj na swoim komputerze program klienta ZOOM:
1. Otwórz witrynę zoom.us
2. Najedź kursorem myszy na przycisk RESOURCES (w prawym górnym rogu strony) i kliknij Download Zoom Client.
3. W sekcji Zoom Client for Meetings kliknij przycisk DOWNLOAD.
4. Potwierdź zapisanie, a następnie uruchom plik ZoomInstaller.
Po otrzymaniu i kliknięciu w zaproszenie w postaci hiperłącza, program automatycznie dołączy do wideokonferencji.
-
ŚrWrz232020
Szanowni Studenci,
prosimy o zapoznanie się ze szczegółowym harmonogramem na zjazd nr. 1 (25-27 września 2020 r.)
[ROK I] Grupa 1 [ROK I] Grupa 2 [ROK I] Grupa 3 [ROK I] Grupa 4 [ROK I] Grupa 5 [ROK I] Grupa 6 [ROK I] Grupa 7 [ROK II] Grupa 1a [ROK II] Grupa 1b [ROK II] Grupa 1c [ROK II] Grupa 1d [ROK II] Grupa 2a [ROK II] Grupa 2b -
WtWrz222020
Szanowni Studenci I roku, poniżej znajdują się odnośniki do zapisów do grup. Osoby, które wpłaciły wpisowe oraz dostarczyły komplet dokumentów, prosimy o zapisywanie się do poszczególnych grup.
GRUPA I - [brak miejsc]
GRUPA II - [brak miejsc]
GRUPA III - [brak miejsc]
GRUPA IV - [brak miejsc]
GRUPA V - [brak miejsc]
GRUPA VI - [ZAPISY]
GRUPA VII - [ZAPISY] -
PtWrz182020
Szanowni Studenci, poniżej znajduje się lista osób, które zapisały się do poszczególnych promotorów. UWAGA! Osoby o numerach albumu: 3688, 3668 - zapisały się do kilku promotorów. Proszę o jak najszybszy kontakt na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w celu ustalenia wyboru promotora.
Dr Lucyna Sochocka, prof. WSM:
3709
3772
3685
3728
3669
3775
3785
3623
3650
3788
3679
3711
3706
3651
3644
3746
3624
3779
3780
3724Dr Irena Smółka, prof. WSM:
3705
3655
3632
3700
3695
3631
3702
3692
3689
3641
3645
3659
3576
3782
3704
3694
3710
3754
3671
3751Dr Marta Gawlik:
3703
3662
3630
3720
3699
3708
3725
3789
3688
3744
3765
3665
3745
3707
3766
3635
3668
3727
3726
3739Dr Wiesław Zielonka:
3777
3761
3693
3719
3750
3733
3654
3784
3715
3698
3723
3646
3666
3743
3714
3793
3622
3684
3628
3667Dr Mariusz Stachowiak:
3713
3660
3691
3734
3721
3757
3638
3634
3678
3722
3677
3771
3770
3681
3740
3673Dr Agnieszka Strama, prof. WSM:
3716
3735
3621
3673
3620
3640
3647
3656
3682
3758
3696
3773
1769
3663
3626
3787Dr Elżbieta Grajczyk:
3619
3763
3759
3686
3776
3749
3653
3658
3690
3778Dr Jarosław Czeszejko-Sochacki:
3742
3672
3627
3774
3753
3675
3752
3732 (JM)
3732 (KP)
3674Dr Ryszard Pękała, prof. WSM:
3648
3625
3670
3687
3668
3783
3747
3657
3683
3676
3642
3697Dr Maria Zajączkowska:
3756
3767
3633
3790
3718
3664
3741
3701
3680
3637Dr Celina Witkowska:
3661
3688
3738
3791
3649
3786
3781
3764 -
CzWrz172020
Szanowni studenci, prosimy o zapoznanie się z NOWYM TERMINARZEM ZAJĘĆ.
-
CzWrz172020
Szanowni studenci, prosimy o zapoznanie się z zarządzeniem Rektora Wyższej Szkoły Medycznej w Legnicy. [ZARZĄDZENIE NR 10]
-
WtWrz152020
UWAGA!
Nastąpiła zmiana w harmonogramie zajęć dla pierwszego i drugiego roku - zjazd nr 1 - 25-27 września 2020 r.
Nowy harmonogram dostępny jest: tutaj.
-
PnWrz142020
Szanowni Studenci II roku,
Poniżej umieszczony został spis promotorów oraz link do formularza zapisów. Wybór promotora jest obowiązkowy. Liczba miejsc do poszczególnych promotorów jest ograniczona i została podana w poprzednim ogłoszeniu. Wyboru należy dokonać jak najszybciej.
Dr Lucyna Sochocka, prof. WSM - [brak miejsc]
Dr Irena Smółka, prof. WSM - [brak miejsc]
Dr Agnieszka Strama, prof. WSM - [ZAPISY]
Dr Wiesław Zielonka - [brak miejsc]
Dr Mariusz Stachowiak - [brak miejsc]
Dr Elżbieta Grajczyk - [brak miejsc]
Dr Marta Gawlik - [brak miejsc]
Dr Jarosław Czeszejko-Sochacki - [brak miejsc]
Dr Celina Witkowska - [ZAPISY]
Dr Maria Zajączkowska - [brak miejsc]
Dr Ryszard Pękała, prof. WSM - [brak miejsc]
-
CzWrz102020
Informujemy studentów drugiego roku, iż w dniu 14 września od godz. 15 dostępny będzie formularz wyboru promotorów. Wybór promotora jest obowiązkowy. Liczba miejsc do poszczególnych promotorów jest ograniczona i została podana poniżej. Wyboru promotorów należy dokonać jak najszybciej.
l.p.
Imię i nazwisko promotora
Liczba prac
1
Dr Lucyna Sochocka, prof. WSM
20
2
Dr Irena Smółka, prof. WSM
20
3
Dr Wiesław Zielonka
20
4
Dr Agnieszka Strama, prof. WSM
20
5
Dr Mariusz Stachowiak
16
6
Dr Elżbieta Grajczyk
10
7
Dr Marta Gawlik
20
8
Dr Jarosław Czeszejko-Sochacki
10
9
Dr Celina Witkowska
10
10
Dr Maria Zajączkowska
10
11
Dr Ryszard Pękała, prof. WSM
12
-
PnWrz072020Szanowni Studenci trzeciego semestru,w związku z koniecznością wyboru przedmiotów fakultatywnych prosimy o wskazanie na poniższym formularzu dwóch przedmiotów wybieralnych:1. Opieka paliatywna w nieonkologicznych stanach chorobowych (wykład) lub Podstawy teleopieki i telemedycyny (wykład) - należy wskazać jeden z nich2. Zaawansowane zabiegi resuscytacyjne (ćwiczenia) lub Metody naturalne w opiece holistycznej (ćwiczenia) - należy wskazać jeden z nichDecyzja powinna być przemyślana, a Państwa wybór ułatwi prace przy układaniu harmonogramu zajęć.Wyboru należy dokonać do dnia 13 września 2020 r.
-
WtWrz012020
- I ROK
-
[ZJAZD nr 3] 9-11 października 2020 r.
[ROK I] Grupa 1 [ROK I] Grupa 2 [ROK I] Grupa 3 [ROK I] Grupa 4 [ROK I] Grupa 5 [ROK I] Grupa 6 [ROK I] Grupa 7 [ZJAZD nr 4] 16-18 października 2020 r.
[ROK I] Grupa 1 [ROK I] Grupa 2 [ROK I] Grupa 3 [ROK I] Grupa 4 [ROK I] Grupa 5 [ROK I] Grupa 6 [ROK I] Grupa 7 [ZJAZD nr 5] 23-25 października 2020 r.
[ROK I] Grupa 1 [ROK I] Grupa 2 [ROK I] Grupa 3 [ROK I] Grupa 4 [ROK I] Grupa 5 [ROK I] Grupa 6 [ROK I] Grupa 7 [ZJAZD nr 6] 6-8 listopada 2020 r.
[ROK I] Grupa 1 [ROK I] Grupa 2 [ROK I] Grupa 3 [ROK I] Grupa 4 [ROK I] Grupa 5 [ROK I] Grupa 6 [ROK I] Grupa 7 [ZJAZD nr 7] 13-15 listopada 2020 r.
[ROK I] Grupa 1 [ROK I] Grupa 2 [ROK I] Grupa 3 [ROK I] Grupa 4 [ROK I] Grupa 5 [ROK I] Grupa 6 [ROK I] Grupa 7 [ZJAZD nr 8] 20-22 listopada 2020 r.
[ROK I] Grupa 1 [ROK I] Grupa 2 [ROK I] Grupa 3 [ROK I] Grupa 4 [ROK I] Grupa 5 [ROK I] Grupa 6 [ROK I] Grupa 7 [ZJAZD nr 10] 4-6 grudnia 2020 r.
[ROK I] Grupa 1 [ROK I] Grupa 2 [ROK I] Grupa 3 [ROK I] Grupa 4 [ROK I] Grupa 5 [ROK I] Grupa 6 [ROK I] Grupa 7 - II ROK
-
[ZJAZD nr 2] 2-4 października 2020 r.
[ROK II] Grupa 1a [ROK II] Grupa 1b [ROK II] Grupa 1c [ROK II] Grupa 1d [ROK II] Grupa 2a [ROK II] Grupa 2b [ZJAZD nr 4] 16-18 października 2020 r.
[ROK II] Grupa 1a [ROK II] Grupa 1b [ROK II] Grupa 1c [ROK II] Grupa 1d [ROK II] Grupa 2a [ROK II] Grupa 2b [ZJAZD nr 7] 13-15 listopada 2020 r.
[ROK II] Grupa 1a [ROK II] Grupa 1b [ROK II] Grupa 1c [ROK II] Grupa 1d [ROK II] Grupa 2a [ROK II] Grupa 2b [ZJAZD nr 9] 27-29 listopada 2020 r.
[ROK II] Grupa 1a [ROK II] Grupa 1b [ROK II] Grupa 1c [ROK II] Grupa 1d [ROK II] Grupa 2a [ROK II] Grupa 2b [ZJAZD nr 10] 4-6 grudnia 2020 r.
[ROK II] Grupa 1a [ROK II] Grupa 1b [ROK II] Grupa 1c [ROK II] Grupa 1d [ROK II] Grupa 2a [ROK II] Grupa 2b [ZJAZD nr 11] 11-13 grudnia 2020 r.
[ROK II] Grupa 1a [ROK II] Grupa 1b [ROK II] Grupa 1c [ROK II] Grupa 1d [ROK II] Grupa 2a [ROK II] Grupa 2b
-
PnSie172020
Planowany szczegółowy terminarz zjazdów w semestrze zimowym roku akademickiego 2020/2021
l.p.
daty
Rok I
Rok II gr. pierwsza
Rok II gr. druga
1
25-27.09.2020
zajęcia
zajęcia
zajęcia
2-4.10.2020
2
9-11.10.2020
zajęcia
zajęcia
zajęcia
16-18.10.2020
3
23-25.10.2020
zajęcia
zajęcia
zajęcia
30.10-1.11.2020
Wszystkich Świętych
4
6-8.11.2020
zajęcia
zajęcia
zajęcia
13-15.11.2020
5
20-22.11.2020
zajęcia
zajęcia
zajęcia
27-29.11.2020
6
4-6.12.2020
zajęcia
zajęcia
zajęcia
11-13.12.2020
7
18-20.12.2020
zajęcia
zajęcia
zajęcia
25-27.12.2020
Święta Bożego Narodzenia
1-3.01.2021
Nowy Rok
8
8-10.01.2021
zajęcia
zajęcia
zajęcia
9
15-17.01.2021
zajęcia
zajęcia
zajęcia
22-24.01.2021
10
29-31.01.2021
zajęcia
zajęcia
zajęcia
5-7.02.2021
11
12-14.02.2021
zajęcia
zajęcia
zajęcia
19-21.02.2021
sesja
22-24.02.2021
sesja poprawkowa
Uwagi:
Z uwagi na obecną sytuację epidemiczną terminarz może ulec zmianie.
Przewiduje się prowadzenie zajęć za pomocą metod i technik kształcenia na odległość, z wyjątkiem tych grup zajęć, co do których istnieje konieczność realizacji efektów uczenia się ze względu na charakter i formę w sposób bezpośredni.
W piątki przewiduje się prowadzenie zajęć tylko on- line za pomocą odpowiedniego narzędzia.
-
WtSie112020
Uwaga studenci II semestru !
Wykaz prac brakujących z przedmiotów:
Szczepienia Ochronne
Choroby Zakaźne3624
3683
3721
3742
3774
3640
3691
3735
3746
3779
3649
3695
3736
3751
3782
3668
3709
3738
3762
3789
3669
3715
3739
3767
3791
3676
3716
3741
3772
Studenci o powyższych numerach indeków proszeni są o kontakt z prowadzącym (wybrane) zajęcia -
WtSie112020
Szanowni Studenci.
W związku z wysokimi temperaturtami informujemy, że: w dniu 14.08.2020 r., Dziekanat Wyższej Szkoły Medycznej w Legnicy czynny będzie w godzinach: 8:00 - 16:00
-
PnSie102020
- Edukator w cukrzycy
-
Kurs specjalistyczny dla pielęgniarek i położnych – Edukator w cukrzycy
160 godzin dydaktycznych:
zajęcia teoretyczne – 96 godzin (on-line)
zajęcia praktyczne - 64 godziny
Rozpoczęcie kursu 1 marca 2021, przewidywany czas zakończenia 31.05.2021
Cena – 430 zł
Minimalna liczba uczestników kursu – 20 osób- Aby uczestniczyć w zajęciach online wymagane jest zainstalowanie aplikacji ZOOM - INSTRUKCJA.
- Na kurs należy zapisać się przez SMK (System Monitorowania Kształcenia). Jest to warunek obligatoryjny uczestnictwa w kursie. W przypadku trudności z zalogowaniem prosimy o kontakt telefoniczny z mgr Anną Bagińską.
Osoba nadzorująca kurs:
mgr Anna BagińskaTelefon: (76) 854 99 41
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.ZAPISY - [TUTAJ]
- Resuscytacja krążeniowo - oddechowa
-
Kurs specjalistyczny dla pielęgniarek i położnych – Resuscytacja krążeniowo - oddechowa
90 godzin dydaktycznych:
zajęcia teoretyczne – 20 godzin (on-line)
ćwiczenia w warunkach symulowanych – 40 godzin
zajęcia praktyczne – 30 godzin
Rozpoczęcie kursu 15 luty 2021, przewidywany czas zakończenia 15.04.2021
Cena – 290 zł
Minimalna liczba uczestników kursu – 20 osób- Aby uczestniczyć w zajęciach online wymagane jest zainstalowanie aplikacji ZOOM - INSTRUKCJA.
- Na kurs należy zapisać się przez SMK (System Monitorowania Kształcenia). Jest to warunek obligatoryjny uczestnictwa w kursie. W przypadku trudności z zalogowaniem prosimy o kontakt telefoniczny z mgr Anną Bagińską.
Osoba nadzorująca kurs:
mgr Anna BagińskaTelefon: (76) 854 99 41
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.ZAPISY - [TUTAJ]
- Szczepienia ochronne
-
Kurs specjalistyczny dla pielęgniarek – Szczepienia ochronne
80 godzin dydaktycznych:
zajęcia teoretyczne – 35 godzin (on-line)
zajęcia praktyczne - 45 godzin
Rozpoczęcie kursu - 22 stycznia 2021, przewidywany czas zakończenia 15.03.2021
Cena – 270 zł
Minimalna liczba uczestników kursu – 20 osób- Aby uczestniczyć w zajęciach online wymagane jest zainstalowanie aplikacji ZOOM - INSTRUKCJA.
- Warunkiem otrzymania linku do zajęć jest wpłata na konto Uczelni 270 zł z dopiskiem "Kurs szczepień"
- Na kurs należy zapisać się przez SMK (System Monitorowania Kształcenia). Jest to warunek obligatoryjny uczestnictwa w kursie. W przypadku trudności z zalogowaniem prosimy o kontakt telefoniczny z mgr Anną Bagińską.
Osoba nadzorująca kurs:
mgr Anna BagińskaTelefon: (76) 854 99 41
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.UWAGA! Termin rozpoczęcia kursu został przesunięty na 22 stycznia.
Harmonogram będzie dostępny wkrótce...
ZAPISY - [TUTAJ]
-
ŚrLip012020
Szanowni Studenci,
w Wyższej Szkole Medycznej w Legnicy rozpoczęła pracę Komisja Bioetyczna. Wszelkie informacje oraz załączniki do wniosku znajdują się poniżej.
-
SoCze202020
-
SoMaj232020
Możliwość zaliczenia praktyk zawodowych na podstawie opracowania Pracy zaliczeniowej z danego przedmiotu, która weryfikuje zakładane efekty uczenia się:
-
PtMaj222020
Szanowni Studenci, pracownicy Wyższej Szkoły Medycznej w Legnicy,
Wydanie publikacji o 15-leciu Wyższej Szkoły Medycznej w Legnicy (2004 - 2019) dało możliwość zebrania i pokazania wydarzeń, faktów i dokumentów związanych z powstaniem, a także działalnością Uczelni oraz jej kadry.
Kolejne, drugie wydanie poświęcone Wyższej Szkole Medycznej w Legnicy, będzie miało za cel zebranie, przestawienie materiałów i dokumentów, pokazując naukę, pracę i osiągnięcia studentów i absolwentów naszej uczelni od 2004 roku.
W związku z powyższym uprzejmie prosimy absolwentów oraz inne osoby dysponujące ważnymi materiałami naukowymi i informacjami o wszelkich osiągnięciach, którymi chcieliby się Państwo podzielić, i które moglibyśmy umieścić w tej publikacji. Kontaktować w tej sprawie można się telefonicznie 76 854 99 35 lub pocztą elektroniczną Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
-
PtMaj082020
Szanowni Studenci,
Uprzejmie informujemy, że pierwsze posiedzenie Zespołu ds. praktyk zawodowych w sprawie zaliczenia praktyk na podstawie wniosku i dokumentów złożonych przez Państwa odbędzie się 12 czerwca 2020
W związku z tym prosimy o dostarczenie wymaganych dokumentów do dnia 10 czerwca 2020 r.Prorektor ds. Pielęgniarstwa
dr Ewa Barczykowska prof. WSMPełna treść zarządzenia załącznik nr 3 załacznik nr 4 -
ŚrMaj062020
-
WtKwi282020
Szanowni Studenci,
uprzejmie informujemy, że wszystkie materiały dydaktyczne są dostępne na platformie e- learningowej a także (po uprzednim zgłoszeniu - przedmiot, temat) w formie drukowanej z możliwością odbioru osobistego lub przesłania na adres domowy. -
ŚrKwi222020
Informuję, iż w dniu 22 kwietnia 2020 roku zostały wypłacone wszystkie stypendia za miesiąc kwiecień 2020:
- socjalne (1000 zł)- zapomogi (od 750-2400 zł)- rektora za wyniki w nauce (od 500-700 zł)- dla niepełnosprawnych (od 400-600 zł)Szacowana data zaksięgowania przelewów na kontach bankowych studentów to 23 kwiecień 2020 po godz. 15.00kanclerz WSMAleksander Pękała -
WtKwi212020
Dr Wiesław Zielonka prosi o PILNY kontakt studentów, którzy piszą u niego pracę magisterską, a jeszcze
się do niego nie zgłosiły. -
WtKwi212020
dr W. Zielonka prosi o kontakt mailowy lub telefoniczny osoby,które realizują u niego praktykę z dydaktyki medycznej
-
PtKwi102020
Pani dr Maria Zajączkowska prosi o kontakt mailowy magistranki, które jeszcze się z nią nie skontaktowały.
-
ŚrKwi082020
-
WtKwi072020
Dr Wiesław Zielonka prosi o PILNY kontakt studentów piszących pracę magisterską, a do tej pory się nie kontaktowali o kontakt e-mailowy.
-
ŚrKwi012020
Rektor Wyższej Szkoły Medycznej w Legnicy informuje o zasadach funkcjonowania Uczelni o pracowników uczelni w czasie trwania stanu epidemi COVID-19 w Polsce:
1) Postępowanie i realizacja programu kształcenia wg. rozporządzenia Mistra Nauki i Szkolnictwa Wyższego - kształcenie na odległość.
2) Uwagi i zapytania dotyczące warunków i zmian zasad funkcjonowania uczelni można kierować na anastępujące adresy poczty elektronicznej:
- Dziekanat: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Dziekan: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Rektor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
3) Studenci przekazują do sprawdzenia, konultacji lub oceny opracowane treści w formie pisemnej wyłacznie drogą elektroniczną na adresy podane przez prowadzących zajęcia.
-
PtMar272020
[aktualizacja] W związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa SARS-CoV-2 informujemy, że:
Wyższa Szkoła Medyczna w Legnicy pracuje:
Poniedziałek - Piątek 8:00 - 16:00
Kontakt z kadrą wyłacznie telefoniczny lub e-mailowy
Czas pracy obowiązuje do odwołania
-
PtMar202020
Informujemy, iż w dniach 19-20 marca 2020 roku , zostały przesłane wszystkim studentom na maila loginy i hasła do:
- platformy e-elarningowej uczelni
- platformy publikacji książek w formie elektronicznej e-libra (dla studentów którzy, jeszcze nie aktywowali dostępu na dzień 18-03-2020)
Bardzo prosimy o zalogowanie się na stronie :
e-learning - www.e-learning.wsmlegnica.pl/login/index.php
e-libra - libra.ibuk.pl/
i sprawdzenie poprawności procesu logowania.
Na dniach sukcesywnie uczelnia rozpocznie zamieszczanie treści edukacyjnych:
- wykładów,
- wykazu literatury
- testów sprawdzających,
o czy sukcesywnie będzie informowała studentów w kolejnych komunikatach.
-
PtMar202020
W związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa SARS-CoV-2 informujemy, że:
Wyższa Szkoła Medyczna w Legnicy pracuje:
Poniedziałek - Piątek 8:00 - 16:00
21.03.2020 r. (sobota) 8:00 - 13:00 (dyżur)
Kontakt z kadrą wyłacznie telefoniczny lub e-mailowy
-
CzMar192020
W związku z powstałą wyjątkową sytuacją zagrożenia epidemicznego w wyniku rozprzestrzeniania się koronawirusa SARS-CoV-2, informujemy iż Uczelnia dysponuje do podziału funduszem socjalnym, zapomogowym dla studentów naszej Uczelni. Intencją naszą jest objęcie pomocą szerszej grupy studentów, dlatego prosimy o upowszechnienie tej informacji i przekazanie komisji stypendialnej odpowiednich wniosków.
-
CzMar192020
- dr W. Zielonka informuje, że studenci piszący u niego prace mają proszeni są o kontakt telefoniczny.
-
ŚrMar112020
W związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa SARS-CoV-2 informujemy, że zgodnie z rekomendacją Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Rektor Wyższej Szkoły Medycznej w Legnicy zdecydował że:
- Odwołuje się wszystkie formy zajęć dla studentów. Część zajęć, w miarę możliwości, prowadzona będzie w formie pracy zdalnej.
- Odwołuje się bezpośrednie konsultacje dla studentów. Konsultacje przeprowadzane będą w formie telefonicznej lub drogą elektroniczną
Wyższa Szkoła Medyczna w Legnicy pracuje:
Poniedziałek - Czwartek 8:00 - 16:00
13.03.2020 r. (piątek) 10:00 - 18:00
14.03.2020 r. (sobota) 8:00 - 16:00
15.03.2020 r. (niedziela) 8:00 - 16:00
-
SoMar072020
Uwaga!
Zakład Praktyk Zawodowych prosi o pilne zgłoszenie się po dobiór umowy z:- Zachodnim Centrum Edukacji w Poznaniu,
- NZOZ "Przychodnia Piaskowa Góra w Wałbrzychu".
-
SoMar072020
Uwaga!
Zakład Praktyk Zawodowych prosi o pilne zgłoszenie się następujących studentów:Numery indeksów 3792 3429 3562 3568 3594 3596 3486 3472 3485 3487 3491 3500 3515 3517 Studentów II grupy II roku prosi się o zwrot uzupełnionej listy wyboru placówki - opieka nad osobami starszymi.
Listę proszę oddać do działu praktyk - pok nr 5.
-
CzLut272020
Uwaga!
Zakład Praktyk Zawodowych prosi o pilne zgłoszenie się następujących studentów:Numery indeksów 3627 3630 3669 3728 3742 3748 3770 3771 3562 3568 3594 3596 3486 3618 3449 3456 3472 3485 3487 3619 3491 3500 3505 3515 3517 3464 3572 Proszę się zgłosić na najbliżym zjeździe.
-
WtLut252020
- Spotkanie seminaryjne z dr. n. med. Jarosławem Czeszejko - Sochackim odbędzie się w niedzielę 1 marca 2020 r., godz.12 i 8 marca 2020 r. o godzinie 12.00
- Spotkanie seminaryjne z dr. n. med. Jarosławem Czeszejko - Sochackim odbędzie się w niedzielę 1 marca 2020 r., godz.12 i 8 marca 2020 r. o godzinie 12.00
-
WtLut252020
Studentów, dla których promotorem był dr H.Łaszewski zapraszamy na spotkanie w sobotę 29 lutego o godz. 13
-
PtSty242020
- Spotkanie seminaryjne z dr H. Łaszewskim odbędzie się w sobotę 25.01.2020 godz. 13:45 sala 104. (obecność obowiązkowa)
- Spotkanie seminaryjne z p. prof. S. Pielką odbędzie się w sobotę 25.01.2020 godz. 12 sala 3.
- dr hab. ks. J. Lewandowicz zaprasza na spotkania seminaryjne w sobotę 25.01.2020 godz. 9.10 sala 101.
- Spotkanie seminaryjne z dr. n. med. Jarosławem Czeszejko - Sochackim odbędzie się w niedzielę 26 stycznia 2020 r., godz.12 sala 3
- dr W. Zielonka prosi o osobisty kontakt studentów, ktrórzy piszą u Niego pracę magisterską. Doktor zaprasza na konsultacje w sobotę 8.00 - 15.00
- Spotkanie seminaryjne z dr H. Łaszewskim odbędzie się w sobotę 25.01.2020 godz. 13:45 sala 104. (obecność obowiązkowa)
-
PtSty242020
Wszyscy studenci z gr. 2019 II A i 2019 II B proszeni są o złorzenie w dziekancie uczelni, prac zaliczeniowych z ćw. Zarządzanie w Pielęgniarstwie - wykładowca mgr Krystyna Przybyła, do dnia 02.02.2020.
-
CzSty162020
Uwaga!
Zakład Praktyk Zawodowych prosi o pilne zgłoszenie się następujących studentów:Numery indeksów 3736 3730 Proszę się zgłosić na najbliżym zjeździe.
-
CzSty092020dr. W. Zielonka prosi o osobisty kontakt studentów, ktrórzy piszą u Niego pracę magisterską. Doktor zaprasza na konsultacje podczas najbliżeszgo zjazdu 10-12.01.2020 r. (piątek - sobota)
-
SoGru142019
Uwaga!
Zakład Praktyk Zawodowych zaprasza studentów pielęgniarstwa I rok do działu praktyk w sprawie
uzupełnienia placówek do odbycia praktyk:
I rok
Numery indeksów 3730 3738 3760 3762 3767 3726 3636 II rok
Numery indeksów 3538 3609 3610 3611 3569 3570 3571 3573 3582 3584 3585 3587 3588 3591 3593 3596 3597 3600 3607 3618 3792 3434 3428 3462 3472 3482 3485 3487 3509 3519 3616 3563 -
CzPaź312019
Pan dr H. Łaszewski zaprasza na Spotkanie seminaryjne w sobotę 9 listopada 2019 r. o godz. 13:00
-
ŚrPaź302019
Uwaga!
Zakład Praktyk Zawodowych prosi o pilne zgłoszenie się następujących studentów:Numery indeksów 3618 3597 3585 3456 3515 -
NPaź132019
Uwaga!
Zakład Praktyk Zawodowych prosi o pilne rozliczenie się z Praktyk Zawodowych Studentów z II roku Pielęgniarstwa:Numery indeksów 3585 3597 3538 3618 -
ŚrPaź092019
Zajęcia na Studiach Podyplomowych - Zarządzanie w Ochronie Zdrowia - rozpoczynają się 12.10.2019 r. o godz. 8.00 w sali 201.
-
ŚrPaź022019
Uprzejmie informujemy, że dniem 01.10.2019 Wyższa Szkoła Medyczna w Legnica podpisała polisę PZU Edukacja NNW o numerze 1034245714 dla wszystkich studentów. Polisa ważna jest przez cały rok akademicki tj. do 30.09.2020 r.
-
NWrz292019
W załącznikach znajdują się obowiązujący terminarz zjazdów w semestrze zimowym 2019/2020
-
ŚrWrz182019
Studentów I roku zapraszamy na pierwsze zajęcia w piątek 27 września 2019, które rozpoczną sie o godzinie 15.30. Szczegółowy plan zajęć tutaj.
-
ŚrWrz182019
Zapraszamy naszych absolwentów na uroczyste rozdanie dyplomów, które odbędzie się w auli WSM na ul. Powstańców Śląskich 3, w dniu 04 października 2019 (piątek) o godzinie 16.00.
-
PnWrz022019
Wyższa Szkoła Medyczna w Legnicy informuje, że w postępowaniu rekrutacyjnym na kierunek Pielęgniarstwo II stopnia 2019/2020 zostało 30 miejsc. O kolejności przyjęcia na studia będzie decydować wpłata wpisowego oraz dostarczenie kompletu dokumentów. Informujemy również osoby, które dostarczyły komplet dokumentów i wpłaciły wpisowe iż, zostały przyjęte na kierunek Pielęgniarstwo II stopnia.
-
PtLip052019
Terminarz zjazdów dla poszczególnych grup w roku akademicki 2019-2020 w semestrze zimowym dostępny jest TUTAJ oraz w dziekanacie uczelni.
-
ŚrCze192019
Szanowni Państwo, przypomnamy, że do egzaminu moga przystapić tylko te osoby, które wywiązały się ze wszystkich obowiązków wobec uczelni (weryfikacja nastąpi 24 czerwca). Poniżej podajemy terminy i przypisanych do nich studentów
Wtorek 25. 06. 2019- godz. 9.00 cześć sprawdzająca wiedzę (wszyscy studenci)
Część sprawdzająca umiejętności
Czwartek 27.06.2019 godz. 8.30 sala 3
studenci – numer albumu
3175, 3164, 3203, 3214, 3326, 3330, 3616, 3617, 3335, 3341, 3344, 3353, 3366, 3383, 3390, 3391, 3397, 3403, 3418, 3424, 3428, 3432, 3433, 3183, 3080, 3430
Czwartek 27.06.2019 godz. 15.00 sala 3
studenci- numer albumu
3154, 3167, 3431, 3274, 3297, 3298, 3352, 3367, 3369, 3392, 3401, 3404, 3412, 3422, 3425
godz. 8.30
studenci – numer albumu
3156, 3168, 3169, 3225, 3239, 3262, 3276, 3279, 3288, 3289, 3296, 3299, 3305, 3323, 3331, 3333, 3358, 3373, 3393, 3394, 3398, 3408, 3419, 3426, 3286
Czwartek 27.06.2019 godz. 15.00 sala 103
studenci – numer albumu
2990, 3150, 3152, 3165, 3170, 3171, 3189, 3200, 3234, 3244, 3247, 3248, 3249, 3252, 3265, 3273, 3278, 3282, 3288, 3293, 3313, 3328, 3340, 3388, 3406
Piątek 28.06.2019 godz. 8.30 sala 3
studenci – numer albumu
3153, 3177, 3198, 3241, 3271, 3283, 3290, 3291, 3292, 3294, 3316, 3321, 3334, 3337, 3365, 3399, 3405, 3427
studenci- numer albumu godz. 13.00, sala 3
3147, 3168, 3181, 3215, 3221, 3222, 3231, 3240, 3257, 3258, 3263, 3324, 3336, 3345, 3346, 3347, 3354, 3370, 3387, 3409, 3423, 3430, 3361, 3363
Sobota 29.06.2019 godz. 8.30 sala 3
studenci – numer albumu
3149, 3178, 3179, 3185, 3193, 3211, 3232, 3236, 3251, 3322
Sobota 29.06.2019 godz. 11.30 sala 3
studenci – numer albumu
3268, 3275, 3348, 3351, 3355, 3384, 3400, 3079
Sobota 29.06.2019 godz. 8.30 sala 203
studenci- numer albumu
3086, 3145, 3163, 3180, 3191, 3195, 3199, 3202, 3205, 3212, 3216, 3218, 3224, 3229, 3410, 3259, 3269, 3270, 3285, 3319, 3320, 3380, 3414
Sobota 29.06.2019 godz. 10.00 sala 103
studenci – numer albumu
3188, 3242, 3255, 3256, 3277, 3307, 3343, 3402, 3417
Sobota 29.06.2019 godz. 12.30 sala 103
studenci – numer albumu
3148, 3186, 3303, 3332, 3379, 3386, 3411, 3416
Sobota 29.06.2019 godz. 14.30 sala 3
studenci – numer albumu
3176, 3314, 3338, 3339, 3359
Sobota 29.06.2019 godz. 16.00 sala 3
studenci – numer albumu
3144, 3155, 3174, 3187, 3190, 3196, 3197, 3230, 3261
Niedziela 30.06.2019 godz.8.30 sala 3
studenci – numer albumu
3151, 3158, 3161, 3172, 3201, 3204, 3208, 3223, 3235, 3284, 3315, 3350, 3360, 3382, 3420, 3217
Niedziela 30.06.2019 godz.13 sala 3
studenci – numer albumu
3267, 3272, 3308, 3309, 3312, 3356, 3362, 3364, 3372, 3378, 3385, 3407, 3413, 3421
Niedziela 30.06.2019 godz.8.30 sala 103
studenci – numer albumu
3146, 3157, 3160, 3162, 3173, 3182, 3184, 3206, 3219, 3226, 3233, 3245, 3260, 3264, 3266, 3287, 3318, 3325, 3327
Niedziela 30.06.2019 godz.14.00 sala 103
studenci – numer albumu
3159, 3194, 3207, 3209, 3210, 3213, 3220, 3227, 3237, 3238, 3243, 3250, 3253, 3254, 3301, 3302, 3304, 3310, 3311, 3317, 3329, 3342, 3374, 3375, 3389
-
ŚrCze192019
Uprzejmie informujemy, że szczegółowy harmonogram przebiegu egzaminu magisterskiego znajduje się na tablicach ogłoszeń oraz w Dziekanacie
-
WtCze182019
We wtorek 25 czerwca o godz. 9 odbędzie się część egzaminu magisterskiego sprawdzajaca wiedzę. Na egzamin należy przybyć pół godziny wcześniej i posiadać ze sobą dokument ze zdjęciem potwierdzajacy tożsamość.
-
WtCze182019
Uprzejmie informujemy studentów I roku, że spotkanie z prof. S. Pielką odbędzie sie w sobotę 22 czerwca o godz. 12 w sali 3
-
WtCze182019
Uprzejmie informujemy studentów I roku, że spotaknie z ks. dr hab. J. Lewandowiczem odbędzie sie w piatek 21 czerwca o godz. 15.30 w sali 3
-
ŚrMaj292019
Pan prof. S. Szymaniec będzie obecny na Uczelni w sobotę 8 czerwca od godz. 11.15. Bardzo prosi o wcześniejsze przesłanie prac (szczególnie tych które przeszły kontrolę antyplagiatową) celem naniesienia ewentualnych niewielkich poprawek.
-
ŚrMaj222019
Pan prof. Z. Rykowski będzie obecny na Uczelni w piątek 24 maja ,sobotę 25 maja.
-
PtMaj172019
Uprzejmie informujemy, że Uczelnia dysponuje funduszem socjalnym przeznaczonym na zapomogi. W związku z tym prosimy studentów, którzy znaleźli się w nagłej (losowej), trudnej sytuacji materialnej o składanie w dziekanacie stosownych, oodpowiednio udokumentowanych podań. Druki znajdują się w zakładce Stypendia.
-
CzMar212019
Informuję, iż w dniu 21 marca 2019 roku zostały wypłacone:
- stypendia socjalne,
- stypendia rektora za wyniki w nauce,
- stypendia dla niepełnosprawnych.Zapomogi zostaną rozpatrzone i wypłacone do końca marca 2019 roku.
Szacowana data zaksięgowania stypendiów na kontach studentów to 22 marzec 2019.
Kanclerz WSM
Aleksander Pękała -
NMar102019
Konsultacje w sprawie statystyki w pracach magisterskich z Panem Wacławem Mazurem odbywać się będą w sali 3 w każdy piątek w godzinach 15:45 - 17:00 lub w innych terminach po indywidualnym uzgodnieniu telefonicznym.
-
ŚrLut202019
Dr W. Zielonka prosi wszystkich semiarzystów o pilny kontakt telefoniczny - tel. 502 676 039, lub o spotkanie w piątek 22 lutego w godzinach 15-18 w siedzibie Uczelni
-
SoLut162019
Uprzejmie informujemy, że termin składania wniosków dotyczących pomocy materialnej upływa 16 marca 2019 r.
Jednocześnie przypominamy osobom ubiegającym się o stypendium socjalne, że będą one zobowiązane do przedstawienia PIT-u za 2018 rok.
-
PtLut152019
Zaliczenie z przedmiotu Pielęgniarstwo epidemiologiczne dla osób, które nie uzyskały zaliczenia odbedzie sie w sobotę 23 lutego o godz. 11
-
WtLut122019
Egzamin z farmakologii klinicznej u pana prof. Rykowskiego, (dla osób które nie były na egzaminie w terminie wczesniejszym) odbędzie się w sobotę 23 lutego o godz. 12
-
SoLut022019
W dniach 1-2 luty 2019 zostały wypłacone stypendia za miesiąc styczeń 2019:
- socjalne (wszystkie),
- rektora (za wyniki w nauce - wszystkie),
- stypendia dla niepełnosprawnych (24 osób z 37 osób).
Wypłata brakujących 13 przelewów - stypendia dla niepełnosprawnych zostanie zrealizowana w dniu 5 lutego 2019 roku.
Kanclerz WSM
-
SoSty262019
Prosimy studentów, którzy otrzymali skierowanie na praktyki z zarządzania do Przychodni Kosmonautów we Wrocławiu o zgłoszenie sie do działu praktyk, w celu zmiany placówki.
Za zmianę przepraszamy
-
ŚrSty232019
Informujemy, iż wypłata stypendiów za miesiąc styczeń 2019 roku nastąpi natychmiast po otrzymaniu dotacji na ten cel z Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na rachunki bankowe uczelni prowadzone przez Bank Gospodarstwa Krajowego.
Zgodnie z reformą nauki, uczelnia podpisała w wymaganym terminie (tj 28-12-2018) nową umowę z Bankiem Gospodarstwa Krajowego na prowadzenie:
- rachunku stypendialnego
- rachunku na pomoc dla osób niepełnosprawnycha do 15 stycznia zwróciła niewykorzystane dotacje za rok 2018.
Tym samym spełniła wszystkie warunki, wynikające z reformy szkolnictwa wyższego, aby otrzymać w terminie dotację w roku 2019.
Na dzień 22 stycznia 2019 roku do godz. 15.00 na konta stypendialne nie wpłynęła dotacja na miesiąc styczeń 2019.
Kanclerz WSM
-
WtSty222019
Uprzejmie prosimy studentów I roku, którzy otrzymali skierowanie na praktykę z zarządzania w pielęgniarstwie w "Przychodni Kosmonautów" we Wrocławiu o niezglaszanie się do wyżej wymienionej przychodni, do końca bieżącego tygodnia. Na najblizszym zjeździe podamy informacje dotyczące tej praktyki.
Przepraszamy za zaistniałą sytuację
Dziekan
-
CzGru062018Informujemy iż Wyższa Szkoła Medyczna w Legnicy posiada nowy numer rachunku bankowego w PKO BP - 38 1020 3017 0000 2102 0468 1161 który działa od 04 grudnia 2018 roku.Obecnie obowiązujący rachunek bankowy w Alior Banku: 76 2490 0005 0000 4520 2992 5285 będzie otwarty do 30 stycznia 2019 roku.Uczelnia przygotuje w formie pisemnej aneks do umowy na studia, gdzie będą zawarte powyższe informacje.Kanclerz WSMAleksander Pękała
-
ŚrLis282018
Uwaga: zamieszczone na stronie internetowej harmonogramy zajęć mogą ulec zmianie. Dlatego też apeluję o sprawdzanie (do środy przez zjazdem) aktualnego planu studiów (na bieżący zjazd).
-
ŚrLis212018
Studenci II roku Pielęgniarstwa z grupy A proszeni są o dostarczenie listy z wyborem placówki do zrealizowania praktyk Medycyna Bólu do Zakładu Praktyk Studeckich (pokój nr 5).
-
CzLis082018
Szczegółowy terminarz zajęć w semestrze letni 2018/2019
Wydział Pielęgniarstwa – studia II stopnia
Termin zjazduGrupaRok I
Mgr 2018
grupa IRok I
Mgr 2018
grupa IIRok II
Mgr 2017
grupa ARok II
Mgr 2017
grupa BRok II
Mgr 2017
grupa C22-24.02.2019zjazdzjazdzjazd1-3.03.2019zjazdzjazd8-10.03.2019zjazdzjazdzjazd15-17.03.2019zjazdzjazd22-24.03.2019zjazdzjazdzjazd29-31.03.2019zjazdzjazd5-7.04.2019zjazdzjazdzjazd12-14.04.2019zjazdzjazd19-21.04.201926-28.04.2019zjazdzjazdzjazd3-5.05.201910-12.05.2019zjazdzjazdzjazd17-19.05.2019zjazdzjazdzjazd24-26.05.2019zjazdzjazdzjazd31.05-2.06.2019zjazdzjazd7-9.06.2019zjazdzjazdzjazd14-16.06.2019zjazdzjazd21-22.06.2019zjazdzjazdzjazdSesja 23-25.06.2019
-
CzLis082018
Informujemy, iż ostateczny termin składania wszystkich dokumentów, uprawniający do przyznania stypendium na semestr zimowy roku akademickiego 2018/2019 to 15 listopad 2018 roku (czwartek).
W tym dniu zostaną ostatecznie ustalone wysokości stypendiów na podstawie liczby złożonych kompletnych wniosków.Do 22 listopada uczelnia wypłaci stypendia za miesiąc październik i listopad 2018 roku.Kanclerz WSM w LegnicyAleksander Pękała -
ŚrPaź312018
Uprzejmie informujemy studentów, którzy złożyli wnioski o przyznanie pomocy materialnej (stypendium socjalne, stypendium dla osób niepełnosprawnych, zapomoga, stypendium Rektora za wyniki w nauce) na semestr zimowy 2018/2018, że osobom, które ukończyły już jeden kierunek studiów z tytułem zawodowym magistra lub równorzędnym, zgodnie z przepisami ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym, pomoc ta nie przysługuje.
-
CzPaź182018
Zakład Praktyk Zawodowych prosi o pilne i ostateczne rozliczenie praktyk zawodowych z I i II semetru.
-
ŚrPaź172018
Pan dr A. Klar zaprasza studentów II roku na konsultacje w sprawie metod i narzędzi statystycznych do weryfikacji przyjetych założeń badawczych (dotyczy prac magisterskich) w soboty w godzinach 13-15 w pok. 102
-
CzPaź112018
Uprzejmie informujemy, że wnioski dotyczące przyznawania pomocy materialnej będa przyjmowane do dnia 20 października. Kompletne wnioski należy składać w Dziekanacie.
-
NWrz302018
Dziekan prosi Studentów II roku Pielęgniarstwa o niezwłoczne rozliczenie się z praktyk I i II semestru (oprócz dydaktyki).
-
ŚrWrz262018
Uwaga studenci II roku!
Uprzejmie informujemy, że praktyki zawodowe z przedmiotu medycyna bólu będa mogły być realizowane w:
- poradniach leczenie bólu
- zespołach leczenia bólu
- poradniach medycyny paliatywnej (których głównym zadaniem jest leczenie bólu) - działających przy hospicjach -
PnWrz102018
Uprzejmie informujemy, że wszyscy kandydaci, którzy złożyli dokumenty rekrutacyjne na studia pielęgniarskie II stopnia na rok akademicki 2018/2019 zostali przyjęci w poczet studentów Wyższej Szkoły Medycznej w Legnicy. Wszystkich zapraszamy na spotkanie organizacyjne, które odbędzie się w piątek 14 września o godz. 15.30 w siedzibie uczelni w sali podanej na tablicy ogłoszeń przed dziekanatem.
Po spotkaniu organizacyjnym zapraszamy na zajęcia - zgodnie z harmonogramem zjazdów i planem zajęć opublikowanym we wtorek rano.
Jednocześnie informujemy, że rekrutacja na studia trwa nadal.
-
PtCze222018
Uprzejmie prosimy studentów II roku kierunku pielęgniarstwo o wypełnienie ankiety dotyczącej oceny działalności dydaktycznej nauczycieli akademickich. Ankieta znajduje sie na stronie Uczelni, w zakładce ankiety, jako ankieta dla studentów II roku.
Dziękujemy za wypełnienie ankiety.
-
CzMaj102018
Studenci I roku, którzy zapsiali się na odbywanie praktyk z Dydaktyki Medycznej w Studium Farmaceutycznym w Świdnicy, mogą kontaktować się w celu umówienia terminów z Panią Katarzyną Kasperek Z-ca Dyrektora tel. 785-924-632
-
ŚrKwi252018
Informuję, iż w dniach 24-25 kkwietnia 2018, zostały wypłacone stypedia:
- socjalne,
- dla niepełnosprawnych,
- rektora za wyniki w nauce,
- oraz zapomogi,Planowana data wpływu stypediów na konta bankowe studentów to 26 kwitnia 2018.
Kanclerz WSM w Legnicy
Aleksander Pękała
-
NKwi222018
Uprzejmie informujemy, że przyznano stypendia socjalne, stypendia Rektora i zapomogi. Wypłata świadczeń nastapi w nadchodzącym tygodniu
-
NKwi082018
Uprzejmie informujemy, że wnioski o przyznanie pomocy materialnej oraz wnioski o przyznanie stypendium rektora przyjmowane są do 15 kwietnia br.
-
PtMar232018
Uprzejmie informujemy studentów, iż zostały zakupione kolejne pozycje do naszej biblioteki. Szczegółowy wykaz nowych pozycji znajduje się tutaj. Serdecznie zapraszamy do korzystania.
-
SoLut172018
Informuję, iż w dniu 17 lutego 2018 roku zostały wypłacone wszystkie stypendia za miesiąc luty 2018:
- socjalne,
- dla niepełnosprawnych,
- rektora za wyniki w nauce.Planowana data księgowania przelewów na kontach bankowych studentów to 19 luty po godzinie. 16.00.
Jednocześnie informujemy, iż wysokość przyznania stypendiów na semestr letni uzależniona będzie od daty otrzymania decyzji od MNISW w sprawie wysokości dotacji na fundusz stypendialny na cały 2018 rok. (W latach poprzednich był to okres 10-20 kwietnia).
Osoby ubiegające się o stypendium socjalne będą zobowiązane do przedstawienia PIT-u złożonego do Urzędu Skarbowego za 2017 rok. -
PtSty262018
Informujemy, iż w związku otrzymaniem dotacji na fundusz stypendialny z MNISW na miesiąc styczeń 2018 roku, w dniu 25-01-2018 roku, zostały wypłacone w dniu 26-01-2018 roku wszystkie stypendia:
- dla niepełnosprawnych,
- rektora za wyniki w nauce.
kanclerz WSM – Aleksander Pękała
-
CzSty252018
Uprzejmie przypominamy studentom o konieczności sprawdzania aktualnych planów zajęć przed każdym zjazdem.
-
SoSty132018
Uprzejmie informujemy studentów, iż zostały zakupione kolejne pozycje do naszej biblioteki. Szczegółowy wykaz nowych pozycji znajduje się tutaj. Serdecznie zapraszamy do korzystania.
-
PtGru152017
Uprzejmie informujemy, że wszyscy studenci Wyższej Szkoły Medycznej w Legnicy objęci są całodobową polisą NNW (następstw nieszczęśliwych wypadków) oraz ubezpieczeniem OC, które obowiązuje podczas praktyk zawodowych.
-
CzGru142017
Studenci/ki studiów II stopnia, na kierunku Pielęgniarstwo, którzy dokonali wyboru Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej do realizacji praktyk zawodowych proszeni są o ponowne dokonanie wyboru placówki z powodu braku możliwości zawarcia umowy na realizację praktyk zawodowych w powyższej placówce. Dane odnośnie wyboru nowej placówki proszę przesyłać na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. a w treści wiadomości proszę podać imię nazwisko, numer albumu oraz nazwę placówki z nowego wyboru.
-
CzLis162017
Studenci, którzy złożyli wnioski o stypendia proszeni są o zgłoszenie się do dziekanatu w celu podpisania decyzji o przyznaniu stypendium. Na tej podstawie będą wypłacane stypendia.
-
CzLis162017
Na semestr zimowy roku akademickiego 2017/2018 zostały ustalone następujące stypendia miesięczne:
1) Stypendium socjalne 1200 zł2) Stypendium dla niepełnosprawnych:- stopień lekki - 100 zł- stopień umiarkowany - 150 zł3) Stypendium rektora:- od 4,73 do 4,75 - 500 zł- od 4,76 do 4,78 - 550 zł- od 4,79 do 4,83 - 600 zł- powyżej 4,84 - 700 zł -
NPaź082017
Uprzejmie informujemy dyplomantów, iż spotkanie z promotorem dr. J. Mazurkiem odbędzie się w sobotę 18 listopada 2017 r. o godz. 10 w sali nr 1 (sala komputerowa).
-
NPaź012017
Uprzejmie informujemy studentów drugiego roku, iż w sobotę, dnia 14 października 2017 r. o godz. 10.30 odbędie się spotkanie ze studentami ws. zasad kontroli antyplagiatowej prac dyplomowych. Spotkanie odbędzie w sali gimnastycznej, zapraszamy do udziału.
-
PtWrz292017
Uprzejmie informujemy, iż Biblioteka Wyższej Szkoły Medycznej w Legnicy wzbogaciła się o kolejne pozycje książkowe i czasopisma. Szczegółowa lista zawarta jest w załączniku: nowe książki.
-
CzSie102017
Uprzejmie informujemy, iż kandydaci, którzy złożyli komplet dokumentów do dnia 10 sierpnia 2017 r. zostali przyjęci na studia magisterkie do grupy A. Dla kolejnych kandydatów, którzy złożą komplet dokumentów będą tworzone kolejne grupy (B i C).
Terminarz zjazdów dla poszczególnych grup dostępny jest TUTAJ oraz w dziekanacie uczelni.
-
PnLip242017
W związku ze zgłaszanymi przez Studentów wątpliwościami, uprzejmie informujemy, iż podział na grupy językowe nie został zmieniony. Numery grup mają charakter jedynie porządkowy. Lektor prowadzący zajęcia w danej grupie osób się nie zmienia (np. studenci, których zajęcia prowadziła p. mgr Graif w dalszym ciągu będą mieli zajęcia z p. mgr Graif, analogicznie u pozostałych Lektorów języka angielskiego).
-
PtLip212017
Uprzejmie informujemy Studentów i Wykładowców, iż na stronie www.plan.wsmlegnica.pl jest już dostępny harmonogram zajęć w semestrze zimowym roku akademickiego 2017/2018.
W harmonogramie zajęć mogą nastąpić zmiany. O ewentualnych zmianach będziemy Państwa informować.
-
ŚrCze282017
Uprzejmie informujemy, iż Uroczystość Wręczenia Dyplomów Absolwentom 2017 odbędzie się w piątek, 28 lipca 2017 r. o godz. 15 w sali gimnastycznej w Wyższej Szkole Medycznej w Legnicy.
-
CzMaj112017
Studenci 4 semestru proszenie są o dostarczenie do dziekanatu WSM zdjęć do dyplomu o rozmiarach 45x65 mm podpisanych imieniem i nazwiskiem i nr albumu w kopercie , a także o wpisanie swojego imienia i nazwiska (str. 90 i 91 w indeksie) oraz tematu pracy dyplomowej w indeksie na stronie 90.
-
CzKwi062017
Dotychczasowa grupa seminaryjna dr. A .Fuglewicza z naboru 2015 proszona jest o kontakt z nowym promotorem (jak poinformowano na ostatnim zjeździe). Będzie on dostępny w siedzibie Uczelni w dniu 8 kwietnia 2017 r. o godz.15
-
WtMar142017
Wybór promotorów dla rocznika 2016/2017 nastąpi dnia 26 marca 2017 r. o godz. 10.45. Studenci zgodnie z kolejnością podanych priorytetów proszeni są u udawanie grupami się do sali informatycznej.
-
NSty222017
Uprzejmie informuję, że dla wygody Studentów i Wykładowców został uruchomiony krótki adres, przy pomocy którego znajdą Państwo plan zajęć bez dodatkowych kliknięć. Wystarczy w przeglądarce internetowej na komputerze, tablecie lub telefonie wpisać: www.plan.wsmlegnica.pl
Życzę miłego korzystania z nowej funkcji, M. Błaszczak - informatyk
-
CzSty192017
Uprzejmie informujemy studentów drugiego roku, iż w dniu 21 stycznia 2017 r. (sobota) o godz. 14.25 w początkowej części wykładu doc. dr n. med. J. Pietras odbędzie się spotkanie z informatykiem p. Maciejem Błaszczakiem w sprawie procedur kontoli antyplagiatowej na naszej uczelni. Będzie to kolejne spotkanie, którego celem będzie przestawienie studentom procedur kontroli antyplagiatowej i udzielenie wszelkich niezbędnych informacji w tym temacie.
-
CzSty052017
Został zamieszczony harmonogram pisania prac dyplomowych dla studentów I. i II. roku. Szczegóły
-
CzSty052017
W załączniku zamieszczamy terminarz zjazdów w semestrze letnim bieżącego roku akademickiego.
-
WtGru132016
-
PtLis182016
Uprzejmie informujemy Studentów, że w uczelnianej bibliotece pojawiły się nowe pozycje. Serdecznie zapraszamy do korzystania.
L.p. Tytuł Autor Ilość Rok
wydaniaWydawnictwo 1. Medyczne konta oszczędnościowe w finansowaniu opieki zdrowotnej Borda M. 1 2015 Wydawnictwo Poltex 2. Infrastruktura techniczna w szpitalu Bujanowska A.,
Biały W.1 2016 CeDeWu.Pl 3. Dokumentacja medyczna w praktyce pielęgniarki i położnej Gibiński M.,
Ciemierz R.2 2016 Wydawnictwo Lekarskie PZWL 4. Embriologia i wady wrodzone. Od zapłodnienia do urodzenia Moore K.,
Persaud T.V.N.,
Torchia M.G.2 2016 Edra Urban&Partner 5. Pielęgniarstwo transkulturowe Majda A.,
Zalewska-Puchała,
Ogórek-Tęcza B.1 2010 Wydawnictwo Lekarskie PZWL 6. Bunt białych czepków. Analiza działalności związkowej pielęgniarek i położnych Kubisa J. 2 2016 Wydawnictwo Naukowe SCHOLAR 7. Egzamin magisterski z pielęgniarstwa Czarkowska-Pączek B. 4 2016 Edra Urban&Partner 8 Pielęgniarstwo hematologiczne Malinowska-Lipień I.,
Fornagiel Sz.2 2016 Wydawnictwo Lekarskie PZWL 9. Międzynarodowa klasyfikacja praktyki pielęgniarskiej Kilańska D. 2 2015 Wydawnictwo Lekarskie PZWL 10. Farmakologia Rang H.P.,
Dale M.M.,
Ritter J.M.,
Flower R.J.,
Henderson G.2 2012 Elsevier Urban&Partner 11 Kompendium farmakologii I farmakoterapii Buczko W.,
Danysz A.2 2016 Edra Urban&Partner 12. Badanie kliniczne Macleoda Douglas G. (red.),
Nicol F.,
Robertson C.2 2016 Edra Urban&Partner 13. Psychoonkologia – diagnostyka – metody terapeutyczne Dorfmuller M.,
Dietzfelbinger H.2 2011 Elsevier Urban&Partner -
ŚrLis022016
Przedstawiam zgodnie z zapowiedzią zagadnienia związane z dokumentacją medyczną do opracowania przez studentów II roku Wydziału Pielęgniarstwa WSM w Legnicy, do uzyskania zaliczenia z przedmiotu prowadzonego przez wykładowcę - doc dr n. med. Wiktor Piotrowski.
Należy dokonać wyboru jednego z przedstawionych zagadnień i opracowania w formie elektronicznej
- Dokumentacja medyczna zewnętrzna.
- Dokumentacja medyczna wewnętrzna.
- Elektroniczna dokumentacja medyczna - co to takiego i od kiedy będzie wprowadzona?
- Udostępnianie dokumentacji medycznej.
- Zakładanie dokumentacji.
- Informowanie o stanie zdrowia jako element dokumentacji.
- Wgląd do dokumentacji medycznej.
- Sprostowanie dokumentacji medycznej.
- Przechowywanie dokumentacji medycznej.
- Obowiązek prowadzenia dokumentacji medycznej.
- Usuwanie wpisów w dokumentacji medycznej.
- Podział dokumentacji.
- Podstawowe zasady tworzenia dokumentacji medycznej.
Doc. dr n. med. Wiktor Piotrowski informuje, że seminaria magisterskie odbędą się w czasie zjazdów w terminie 4, 5 i 6 listopada 2016 r., następnie 21 i 22 stycznia 2017 r. i 11-02-2017 r. po wykładach lub w przerwie między wykładami w tych dniach.
Prace magisterskie do korekty należy składać w Sekretariacie Dziekanatu WSM.
-
PtPaź072016
Szanowni Państwo informujemy, iż w dniu 14.10.2016r. o godz. 12.00 w pierzei północnej Rynku w Legnicy rozpocznie się XIX Marsz ku Zdrowiu organizowany przez Ruch Kobiet do Walki z Rakiem Piersi EUROPA DONNA. Chętnych do wzięcia udziału serdecznie zapraszamy.
-
WtWrz202016
Uroczyste wręczenie indeksów dla studentów I roku Wyższej Szkoły Medycznej w Legnicy odbędzie się dnia 15 października 2016 r. (sobota) o godz. 10.30
-
PtWrz092016
Uprzejmie informujemy, iż na stronie internetowej www.plan.wsmlegnica.pl został udostępniony szczegółowy harmonogram zajęć dla studentów pierwszego roku.
Jednocześnie dla ułatwienia korzystania informujemy studentów, iż w celu wyświetlenia planu należy, po wyświetleniu strony, najpierw wybrać swoją grupę (MGR 2016 dla I roku, po lewej), a następnie konkretną datę zjazdu oraz kliknąć wyświetl. Dodatkowe informacje w zakresie korzystania z planu zajęć zostaną podane podczas pierwszego spotkania 16 września. W razie pytań związanych z korzystaniem z planu zajeć, zapraszamy do sali komputerowej (parter, sala nr 1).